Jaguar ISRAEL
Logo jaguar mobile
  • JAGUAR F-PACE

    רכב הפנאי שטח השימושי ביותר של יגואר. הוא משלב מקסימום הנאה מהנהיגה יחד עם יעילות

  • JAGUAR E-PACE

    E-PACE החדש של יגואר. רכב פנאי שטח שמשנה את כללי המשחק . שילוב ייחודי של מראה,זריזות ודינמיות נהיגה

  • JAGUAR F-TYPE

    עוצמתית, זריזה וייחודית, מכונית ספורט יגואר אמיתית

  • JAGUAR XJ

    ה-XJ החדשה של יגואר היא רכב סלון הטוב ביותר, השילוב המושלם של טכנולוגיה חדשנית, דינאמיקה ספורטיבית ויוקרה מפוארת.

  • JAGUAR XF

    יגואר מובהקת. העיצוב האסרטיבי של XF החדשה בולט מעל כל השאר.

  • JAGUAR XE

    מכונית הספורט סלון המתקדמת, היעילה והמעודנת ביותר שיגואר יצרה מאז ומעולם.

  • JAGUAR F-PACE

    רכב הפנאי שטח השימושי ביותר של יגואר. הוא משלב מקסימום הנאה מהנהיגה יחד עם יעילות

  • JAGUAR E-PACE

    E-PACE החדש של יגואר. רכב פנאי שטח שמשנה את כללי המשחק . שילוב ייחודי של מראה,זריזות ודינמיות נהיגה

  • JAGUAR F-TYPE

    עוצמתית, זריזה וייחודית, מכונית ספורט יגואר אמיתית

  • JAGUAR XJ

    ה-XJ החדשה של יגואר היא רכב סלון הטוב ביותר, השילוב המושלם של טכנולוגיה חדשנית, דינאמיקה ספורטיבית ויוקרה מפוארת.

  • JAGUAR XF

    יגואר מובהקת. העיצוב האסרטיבי של XF החדשה בולט מעל כל השאר.

  • JAGUAR XE

    מכונית הספורט סלון המתקדמת, היעילה והמעודנת ביותר שיגואר יצרה מאז ומעולם.

אודות יגואר

הנהגה חדשנית יוצרת ביצועים מפתים

יאן קלאום, מנהל העיצוב של יגואר

מהרגע שבוא הניח את עיניו על יגואר XJ6 כילד בן 14, יאן קאלום ידע כי יימצא את עבודת חלומותיו. מלא השראה הוא שלח מספר סקיצות למהנדס הראשי דאז, ביל היינס, שעודד אותו ללכת עם הלב.

מוקדם יותר, מכוניות אמריקאיות היוו השפעה גדולה עליו. "זיהיתי את העיצוב שלהן, כמעט הגזמה של עיצוב. הן ללא ספק היו מרשימות יותר, ובראש שלי אמריקה הייתה זוהרת מאד. הביואיק ריביירה שנת 65 הייתה האהובה עליי. וזה לא בגלל שראיתי את המכוניות - אלא בגלל שלא יכולתי לראות אותן"

יאן למד בבית הספר לאומניות בגלאזגו לפני שהתמחה בעיצוב מכוניות בקולג' המלכותי לאומנויות בלונדון. הכישורים שלו כבר אז היו ידועים לפורד ובמשך 12 שנים הוא היה מעורב בעיצוב של חלק מהמכוניות האהובות ביותר של החברה לפני שהצטרף ל-TWR שם לקח על עצמו פרוייקטים רחבי היקף כמו האסטון מרטין (DB7, Vanquish וDB9), פורד פומה, וולבו C70 וניסאן R390.

בשנת 1999 קיבל יאן שיחת טלפון לה ייחל כל חייו: ההזדמנות להיות מנהל עיצוב ביגואר.

ההבנה שלו והכבוד אותו הוא רוכש ליוצרי המותג משתקף במכוניות אותם יצרו הוא וצוותו. " אנחנו יודעים איך קודמינו בתפקיד פרצו את גבולות העיצוב והטכנולוגיה. יגואר תמיד הייתה חברה עם חשיבה קדימה והפילוסופיה הזאת משפיעה על העבודה אותה אנחנו מבצעים עד היום.

זה ללא ספק בא לידי ביטוי בעבודתו של יאן כאשר זכה בפרסים על עיצוב מגוון רכבים כמו XK, XF, ו-XJ ועכשיו עם ה-F-TYPE החדשה.

ביגואר מדובר על פרופורציות אדירות, צלליות פנטסטיות.. הביטוי האופטימלי של המתכת.. תמיד האמנתי שכל עיצוב טוב יכול להיותר משורטט בשתיים או שלוש קווים.

אתה עלול לחשוב כי הצלחת העיצוב החדשה של יגואר נשענת על המורשת או הצלחות קודמות. יאן לא משתהה: "נקודת השיפוט שלי היא לשאות תמיד: מה סר וויליאם ליונס היה חושב על זה? ואני בכנות חושב שהוא היה מאשר ובגדול."

יאן לא נח על זרי הדפנה, הוא מוביל צוות מוכשר שעובד כל יום על יצירת היגואר של העתיד. אם תשאלו אותו מה היגואר שהוא הכי גאה בו, הוא תמיד יגיד: "הדגם הבא!"

מדובר על היופי של הקו והטוהר של הצורה
יאן קאלום מנהל עיצוב, יגואר