Jaguar ISRAEL
Logo jaguar mobile
  • JAGUAR F-PACE

    רכב הפנאי שטח השימושי ביותר של יגואר. הוא משלב מקסימום הנאה מהנהיגה יחד עם יעילות

  • JAGUAR E-PACE

    E-PACE החדש של יגואר. רכב פנאי שטח שמשנה את כללי המשחק . שילוב ייחודי של מראה,זריזות ודינמיות נהיגה

  • Jaguar I-PACE

    הכירו את יגואר I-PACE: הרכב החשמלי מונע מצבר הראשון שלנו. צפו באבולוצית אמנות הביצוע. עם דיוק ספורטיבי מעודן ועיצוב מדהים.

  • JAGUAR F-TYPE

    עוצמתית, זריזה וייחודית, מכונית ספורט יגואר אמיתית

  • JAGUAR XJ

    ה-XJ החדשה של יגואר היא רכב סלון הטוב ביותר, השילוב המושלם של טכנולוגיה חדשנית, דינאמיקה ספורטיבית ויוקרה מפוארת.

  • JAGUAR XF

    יגואר מובהקת. העיצוב האסרטיבי של XF החדשה בולט מעל כל השאר.

  • JAGUAR XE

    מכונית הספורט סלון המתקדמת, היעילה והמעודנת ביותר שיגואר יצרה מאז ומעולם.

  • JAGUAR F-PACE

    רכב הפנאי שטח השימושי ביותר של יגואר. הוא משלב מקסימום הנאה מהנהיגה יחד עם יעילות

  • JAGUAR E-PACE

    E-PACE החדש של יגואר. רכב פנאי שטח שמשנה את כללי המשחק . שילוב ייחודי של מראה,זריזות ודינמיות נהיגה

  • Jaguar I-PACE

    הכירו את יגואר I-PACE: הרכב החשמלי מונע מצבר הראשון שלנו. צפו באבולוצית אמנות הביצוע. עם דיוק ספורטיבי מעודן ועיצוב מדהים.

  • JAGUAR F-TYPE

    עוצמתית, זריזה וייחודית, מכונית ספורט יגואר אמיתית

  • JAGUAR XJ

    ה-XJ החדשה של יגואר היא רכב סלון הטוב ביותר, השילוב המושלם של טכנולוגיה חדשנית, דינאמיקה ספורטיבית ויוקרה מפוארת.

  • JAGUAR XF

    יגואר מובהקת. העיצוב האסרטיבי של XF החדשה בולט מעל כל השאר.

  • JAGUAR XE

    מכונית הספורט סלון המתקדמת, היעילה והמעודנת ביותר שיגואר יצרה מאז ומעולם.

רכב חשמלי שאלות נפוצות

פתח הכל
סגור הכל
רכב חשמלי שאלות נפוצות

ש: מה הם היתרונות העיקריים של בעלות רכב חשמלי (EV)?

כלי רכב חשמליים מציעים נסיעה מרווחת, מעודנת יותר ואת הנוחות בטעינת הרכב בבית.

בזמן שאספקת החשמל מסופקת ממקורות מתחדשים יותר ויותר, כלי רכב חשמליים מציעים יתרונות סביבתיים על כלי רכב עם מנועי שריפת דלק שבנוסף גם מייצרים פליטה מצינור הפליטה, כלי רכב חשמליים יכולים גם לעזור להפחית את זיהום האוויר.
יתרונות אלו ואחרים זוכים להכרה גבוהה יותר על ידי ממשלות מקומיות וארציות. בכדי לעודד נהגים לרכוש רכב חשמלי זמינים מגוון של תמריצים. פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד תמריצים לרכב חשמלי.

ש: איזה סוג רכב חשמלי הוא I-PACE?

I-PACE הינו רכב חשמלי מונע מצבר (BEV), כלומר ללא מנוע בעירה. במקום בעירת דלק (בנזין או דיזל), הכוח מסופק לשני מנועים חשמליים בתצורה של חשמל המאוחסן בסוללה נטענת.

סוגים אחרים של כלי רכב חשמליים כוללים רכבים היברידים (HEVs) ורכבים היברידיים הניתנים לטעינה (PHEVs). אלה מתייחסים לרכבים המשלבים מנוע בעירה עם מנוע חשמלי.
ברכב היברידי בדרך כלל יש סוללה קטנה שנטענת על ידי המנוע ואנרגית הבלימה. לרכב מסוג זה יש טווח נסיעה חשמלית קטן מאוד.
ניתן להטעין רכבים היברידיים הניתנים לטעינה ממקור חשמלי חיצוני. לרכב מסוג זה יש בדרך כלל סוללה גדולה יותר עם טווח נסיעה גדול יותר מרכב היברידי רגיל.

ש: מהם החסרונות בבעלות רכב חשמלי?

טווח הנסיעה של הרכב החשמלי (המרחק שאליו ניתן לנסוע לפני הטעינה מחדש של הסוללה) הינו הדאגה המרכזית בדרך כלל, ומעורר את המונח "חרדת הטווח". עם זאת, התפתחויות אחרונות בטכנולוגיות הסוללה מראות כי לכלי רכב כמו ה- I PACE מהווים אפשרות אמיתית בעבור רוב האנשים. רוב האנשים ימצאו כי הם צריכים להטעין את I-PACE רק פעם בשבוע.

לנסיעות למרחקים ארוכים, יתכן שיהיה צורך בעצירה כדי להטעין את הסוללה. דבר שעשוי לדרוש קצת תכנון מתקדם, ככל שרשתות טעינה ציבורית תתרחבנה ומספר המטענים לטעינה מהירה יגדלו המצב יוקל.

ש: האם תשתיות החשמל תהינה מסוגלות לענות על צרכי השימוש ככל שמספר הרכבים החשמליים עולה?

יצרני המכוניות עובדים עם הממשל וספקי האנרגיה כדי להבטיח כי העליה במספר כלי רכב חשמליים לא תגרום בעיות ברשתות חשמל.



ש: היכן ניתן למצוא מידע נוסף אודות כלי רכב חשמליים (EVS)?

לכל סוכנות יגואר יש מומחה כלי רכב חשמליים שיכול לענות כל השאלות בנושא I-PACE בפרט ורכבים חשמליים בכלל.

לחלופין, ניתן לשאול אחד ממומחי הרכבים החשמליים שלנו שאלה באמצעות הטופס המקוון הממוקם בתחתית העמוד.
טווח נסיעה

ש: האם לרכב חשמלי קיים טווח מספיק עבור הנסיעה שלי?

לרוב הנהגים לא תהיה בעיה עם טווח הנסיעה. ל- I-PACE יש טווח נסיעה של 480 km לפי ה- WLTP (מחזור בדיקות בתקן האירופאי החדש), כלומר, בהתבסס על הנסיעה הממוצעת, רוב האנשים יצטרכו להטעין את הרכב רק פעם בשבוע.



ש: אילו גורמים משפיעים על טווח הנסיעה?

טווח הנסיעה יכול להיות מושפע ממספר גורמים, כולל טמפרטורה חיצונית, הפעלת מערכות חימום או קירור והמהירות שבה נוהגים.

ניתן ללמוד יותר ולהעריך את ההשפעות של גורמים אלה על טווח הנסיעה של I-PACE באמצעות מחשבון הטווח שלנו בעמוד 'טווח נסיעה וטעינה' באתר שלנו.

ש: האם טווח הנסיעה המשוער של I-PACE מדויק?

חיזוי הטווח עבור I-PACE נועד להיות מדויק ביותר. מודול בקרת המנוע החשמלי מבצע תחזיות בהתבסס על סגנון הנהיגה הנוכחי שלך ועל השימוש הממוצע ב-500 מייל האחרונים. מערכת הניווט תסייע לחיזוי הטווח על ידי הוספת נתונים לגבי הטופוגרפיה ומגבלות המהירות של הנתיב שבחרת.

ש: אם הסוללה התרוקנה האם המכונית פשוט תעצור?

ל- I-PACE יש מערכת ניהול סוללה אשר מספקת מידע על אנרגיה כאשר טווח הנסיעה פוחת. במידת הצורך, מצב Eco יפעל, ויסייע לך להגדיל את טווח הנסיעה על ידי זיהוי אילו מערכות רכב ניתן לכבות, כגון בקרת אקלים ומגני רוח מחוממים.



ש: האם נסיעה עם אורות דלוקים מקטינה את טווח הנסיעה שלי?

ב- I-PACE מותקנים פנסי LED בעלי יעילות ניצול אנרגיה מעולה, כך שנהיגה עם אורות דלוקים לא תשפיע בצורה ניכרת על טווח הנסיעה.



ש: מה ההבדל בנתוני טווח הנסיעה בין WLTP ו- NEDC?

NEDC (מחזור בדיקות בתקן האירופאי החדש) הינו התקן הקודם ושימש למדידת צריכת הדלק ופליטות של כלי רכב באירופה.

WLTP (תהליך בדיקה עולמי מאוחד של רכב קל) הינה שיטת בדיקה חדשה אשר נכנסה זה מכבר לשימוש הדרגתי ב-2017. שיטה זו מודדת צריכת דלק, אנרגיה וטווח פליטות. WLTP בדיקה זו תוכננה לספק נתונים קרובים יותר לדפוסי נהיגה במציאות. זה בודק כלי רכב עם ציוד אופציונלי ובהליך בדיקה תובעני יותר של פרופיל הנהיגה.
ההבדל בנתוני טווח הנסיעה בין NEDC לבין WLTP הינם תוצאה של שוני באופן הבדיקה של כלי הרכב ולא בשל הקטנה בביצועים, טווח הנסיעה במציאות עשוי להשתנות בהתאם למשתנים כמו טמפרטורה וסגנון הנהיגה.
סוללה

ש: כמה תאים כלולים בסוללה של I-PACE?

ישנם 432 תאים בסוללה של I-PACE. ישנם 36 מודולים סוללה, לכל מודול 12 תאים.



ש: מה זה אומר קוט"ש (kWh)?

קוט"ש היא יחידת מידה לאנרגיה הניתנת לאיחסון בסוללה. עבור רכב נתון, סוללה בעלת קיבולת kWh גדולה יותר תהיה בעלת טווח נסיעה ו / או ביצועים גבוהים יותר.



ש: כמה שוקלת הסוללה?

מכלול הסוללה שוקל 614 ק"ג



ש: האם הסוללה דליקה?

סוללת I-PACE תהפוך דליקה רק במקרים של שימוש לא נכון או התערבות חיצונית. סוללות של רכב חשמלי פחות דליקות מאשר דלק או דיזל. כמו כן, קיימות מערכות בטיחות מתוחכמות ששומרות על טמפרטורות בטוחות.



ש: האם הטמפרטורה משפיעה על הסוללה?

ניתן לאחסן סוללות בטמפרטורה של עד 40°C-, אבל חובה לחמם את הסוללה ל- 20°C- ולחברה לפני נסיעה. בטמפרטורות קיצון מתמשכות, טווח הנסיעה יקטן כתוצאה משימוש באנרגיה הנדרשת על-מנת להשאיר את הסוללה בטמפרטורת הפעלה יעילה. בנוסף, כאשר הטמפרטורה נמוכה, נדרשת אנרגיה גם כדי לחמם את התא.

I-PACE כוללת מערכות ניהול תרמי מתקדמות כדי לייעל את ביצועי הסוללה בטמפרטורות חמות או קרות יותר.

ש: האם הסוללה מתחממת בשימוש?

ל- I-PACE מערכת יעילה לניהול תרמי ששומרת על טמפרטורת הסוללה. סוללה של רכב חשמלי נמצאת בדרך כלל, בין 15°C ל- 30°C, טמפרטורה קרה משמעותית מאשר מנוע בעירה פנימית.



ש: האם ישנה אחריות על הסוללה?

כן. יש אחריות על הסוללה של I-PACE ל- 8 שנים או 160000 ק"מ * האחריות של I PACE מוגבלת ל- 8 שנים או 160000 ק"מ (המוקדם מבניהם) וניתנת לקיזוז בתנאי שחיי הסוללה יורדים מתחת ל- 70%



ש: כיצד מתבצע מיחזור לסוללה?

מיחזור סוללות רכב חשמלי יתבצע בהתאם להנחיות ELVD (דרקטיבת סוף חיי הרכב) הרלוונטית לדרישות האזוריות או השוק המקומי שלך.

טעינה

ש: כיצד מתבצעת טעינה ברכבים חשמליים?

הסוללה של I PACE נטענת באמצעות התקן תקע נקודת הטעינה הממוקם בדיסקרטיות בקשת הגלגל הקדמי. לאחר החיבור, אתה חופשי לעזוב את I-PACE להיטען. הרכב יפסיק להיטען אוטומטית כאשר הסוללה טעונה במלואה.


על מנת לקבל טעינה אופטימלית בבית, ניתן להתקין תיבת טעינה תלוית קיר מאושרת ע"י יגואר*. I PACE מצוידת במטען AC חד-פאזי 7.4kW מובנה**, אשר יכול להטעין מחדש את הרכב בלילה ולספק עד 35km טווח נסיעה בשעה. בעת שימוש בשקע ביתי, שיעורי הטעינה הם איטיים יותר מאשר מבתיבת הטעינה (עד 11km של טווח בשעה), אבל הם מספיקים בכדי לכסות טווח נסיעה יומי ממוצע של 60km אם הרכב ימצא בטעינה במשך הלילה. שקעים תעשייתיים (או שקעים מקומיים משודרגים) יכולים להטעין עד לטווח של 35 km לשעה.
כאשר נמצאים מחוץ לבית, הדרך הטובה ביותר לטעינה מהירה של סוללה הינה באמצעות מטעני DC טיפוסיים של 50kW היכולים לספק טווח נסיעה של 270km בשעה*. ככל שתשתית הטעינה הציבורית משתפרת, I PACE תיהיה מצוידת לקבל שיעור טעינה DC עד ל- 100kW. מה שמאפשר להוסיף 100km של טווח נסיעה בזמן טעינה קצר של 15 דקות. בהתאם לספק השירות, מטעני AC ציבוריים יכולים להיות במגוון שיעורי תפוקה. כמו כן, ניתן למצוא נקודות טעינה נוחות במקומות בהם ניתן להישאר במשך מספר שעות - או אפילו במשך הלילה - כולל מרכזי קניות מקומיים, בתי מלון ומכוני כושר
פרטים נוספים בדף 'טווח נסיעה וטעינה' באתר שלנו.

ש: איזה ציוד נדרש בכדי להטעין?

I-PACE מגיע עם כבל טעינה רב-תפקודי (המכונה כבל טעינה אוניברסלי Mode 2), המסופק עם I-PACE, ומאפשר להטעין את הרכב ישירות משקע ביתי. כבל זה כולל מתאם המאפשר שימוש בשקע של מחבר תעשייתי (IEC).

על מנת לקבל טעינה אופטימלית בבית, ניתן להתקין תיבת טעינה תלוית קיר מאושרת ע"י יגואר. I PACE מצוידת במטען AC חד-פאזי 7.4kW מובנה, אשר יכול להטעין מחדש את הרכב בלילה ולספק עד 35km טווח נסיעה בשעה. ניתן לבחור תיבת טעינה תלוית קיר מצוידת עם כבל משלה (המכונה תיבה "קשורה"), או תיבת טעינה תלוית קיר ללא כבל (תיבה "לא קשורה"). עמדות נטעינה תלוית קיר לא מקושרות דורשות כבל טעינה ציבורי (המכונה כבל טעינה Mode 3), קרוי כך מכיוון שזהו הכבל שנידרש לשימוש בתחנות טעינה ציבוריות.
כל נקודות טעינת DC מהירה הציבוריות יספקו כבלים משלהם, ולכן אין צורך בציוד נוסף לשימוש בתחנות אלה.
פרטים נוספים בנושא טעינה בדף 'טווח נסיעה וטעינה' באתר שלנו.

ש: מי יכול להתקין עבורי תיבת טעינה תלוית קיר?

חברת יגואר אישרה ספקים ומתקינים לעמדות טעינה תלויות קיר בכל השווקים בהם I-PACE זמין. השותפים שלנו זמינים לייעוץ לגבי הפתרונות הטובים ביותר עבורך. אנא התייעץ עם סוכנות היגואר המקומית שלך לקבלת מידע נוסף.



ש: האם תיבת הטעינה תלוית קיר כלולה במחיר הרכב?

לא. אם ברצונך להתקין תיבת טעינה תלוית קיר בבית שלך, סוכנות יגואר המקומית שלך תוכל להדריך אותך בתהליך בעזרת ספקים ומתקינים של תיבת טעינה תלוית קיר שלנו שמאושרים ע"י יגואר.



ש: אם והתקנתי תיבת טעינה תלוית קיר, מה קורה אם מחליטים לעבור דירה?

ספק תיבת הטעינה תלוית קיר שלך יוכל לספק לך הצעת מחיר כדי להסיר את תיבת הטעינה תלוית קיר שלך להתקין אותה בבית החדש שלך.



ש: האם ניתן להטעין רכבים חשמליים נוספים באמצעות תיבת הטעינה תלוית קיר מאושרת יגואר?

כן. תיבות הטעינה תלויות קיר המאושרות על ידינו מצוידות לשימוש עם מחבר מערכת הטעינה המשולבת (CCS) עבור טעינה ב- AC וחיבור טעינה ב- DC. כל רכב חשמלי עם חיבורים אלה יוכלו להטעין באמצעות תיבת ההטענה תלוית קיר שלנו.



ש: האם ניתן להשתמש בתיבת טעינה של מישהו אחר, או שיש צורך לבדוק תאימות?

כל תיבת טעינה תלוית קיר מצב 3 עם מחברים תואמים לאלו של I-PACE יכולה להטעין את הרכב.



ש: מה קורה במצב שיש בבעלותי חניה בחניון בבניין קומות, האם עדיין תיתן להתקין תיבת טעיה תלוית קיר?

ספקי התיבות הטענה המאושרים ע"י יגואר יכולים להתקין פתרונות טעינה למגוון של בתים. הם יספקו תמיכה בנוגע להרשאות, היתרים והתאמות.



ש: אין ברשותי מקום חניה מיועד בבית או בעבודה. האם זה אומר שאני לא יכול להיות בעלים של רכב חשמלי?

לא בהכרח. תצטרך להסתמך על רשתות הטעינה הציבורית. קיימת רשת הולכת וגדלה של נקודות טעינה ציבוריות, עם נקודות טעינה סטנדרטיות ומהירות.



ש: מה עלות טעינה של רכב חשמלי?

עלויות חשמל משתנות בהתאם להשפעות השוק. בכדי לחשב עלות של טעינה מלאה, יש להכפיל את התעריף לקוט"ש שלך ב- 90kW, מכיוון שקיבולת הסוללה של I-PACE הינה 90kW.



ש: האם ניתן להטעין את הרכב שלי באמצעות מערכת פוטו-וולטאית (סולארי) בבית?

כן. ניתן להטעין את הרכב בזרם הגדול מ- 2Amp או 750W.



ש: האם ניתן להטעין את הרכב בכל נקודות הטעינה הציבוריות?

כל עוד נקודות הטעינה אלו מספקות את אותו תקן ומחבר כמו הרכב שלך, ניתן להטעין. כמו כן, יש צורך לפתוח חשבון אצל ספק נקודת הטעינה.

יחד עם זאת, תחנות טעינה ציבוריות בבעלות של יצרנים מסוימים ניתנות לשימוש רק על ידי רכבים מאותו יצרן.

ש: מדוע חברת יגואר לא הקימה רשת תחנות טעינה ציבוריות משלה?

רשתות עצמאיות לטעינה מהירה מתפרשות בקצב מהיר על פני מדינות רבות. אנחנו מבטיחים כי כל כלי הרכב יגואר החשמליים תואמים לרשתות אלו.



ש: כיצד ניתן לאתר תחנות טעינה?

בזמן הנסיעה ניתן להשתמש המערכת הניווט המובנת של I-PACE, או באמצעות אפלקציית ה- 'Remote' בכדי לאתר תחנות לפני יציאה לנסיעה.



ש: האם מקובל לאחסן את כבלי הטעינה בתא הנהג או במושב האחורי של הרכב?

לרכבים שלנו אזור אחסון ייעודי לנשיאה בטוחה של כבלי הטעינה התואמים.



ש: האם ניתן להשתמש בכל 3 Mode בכדי להטעין את I-PACE?

There are two ratings available for Public Charging (Mode 3) Cables. These are 16A and 32A. Your vehicle and charging point identify which cable is attached and regulate the right amount of electrical current to charge your vehicle. Where the electrical supply allows, the 32A capability will charge faster.



ש: כאשר משתמשים בטעינה ציבורית, באיזה אופן כבלי הטעינה ממוגנים נגד גניבות או ונדליזם?

כבל הטעינה הציבורית (מצב 3 Mode) ננעל בכניסת האחסון ברכב ויישאר נעול עד אשר תבטל את נעילת ה- I-PACE



ש: האם ניתן לנסוע ב- I-PACE כאשר כבל הטעינה מחובר?

לא. חובה לפי התקן הבין לאומי, רכבים חשמליים אינם ניתנים לנהיגה כאשר הם מחוברים לתחנת הטעינה.



ש: האם ניתן להטעין רכבים חשמליים בגשם?

כן. לקוחות ועוברי אורח אינם נמצאים בסכנה של התחשמלות.



ש: האם יש להטעין את הסוללה ל- 100% בכל פעם?

אנחנו ממליצים להטעין את I-PACE עד ל- 80% ולהטעין ל- 100% רק במקרים שמתוכננת נסיעה ארוכה. זוהי ההמלצה הטיפוסית לרכבים חשמליים בכדי להבטיח אורך חיי סוללה ויעילות ביצועים.

לרכבים החשמליים שלנו מערכת ניהול טעינה שתייעל את דרישות הטעינה בהתאם.

ש: מדוע טעינת הסוללה ל- 80% הרבה יותר מהירה מאשר 20% האחוז האחרונים?

קצב הטעינה מוגבל לפי הכימיה והפיזיקה של סוללות הליתיום-איון (lithium-ion) ולכן הטעינה של 20% האחרונים ארוכה כמו הטעינה של 80% הראשונים. שלבי הטעינה האחרונים מנוהלים בקפידה ע"י מערכת ניהול הסוללה.



ש: כמה ימים ניתן להשאיר רכב חשמלי ללא טעינה? למשל, האם ניתן להשאיר את הרכב חונה בשדה תעופה?

הרכבים החשמליים שלנו יכולים לעמוד ללא השגחה לפחות שישה חודשים, אולם, טעינה פעם בחודש הינה מיטבית. מערכת ניהול הסוללה נשלטת אלקטרונית ומשתמשת במעט מאוד אנרגיה.



מהם מצבי 'טעינת יעד' ו- 'טעינת מסע'?

טעינת יעד משמעה טעינה בתחנות הטעינה שניתן למצוא במרכזי קניות מקומיים, מלונות, חדרי כושר ומקומות אחרים שניתן לשהות בהם זמן ממושך.

טעינת מסע מתייחסת לתחנות טעינה שבתחנות שירות או בתחנות טעינה ייעודיות לרכבים חשמליים, שמספקות מקסימום טעינה בזמן הקצר ביותר.

ש: האם ישנה אפליקציית IOS או אנדרואיד שיכולה לסייע בניהול הטעינה של I-PACE?

כן. אפליקציית InControl Remote, זמינה עבור IOS ואנדרואיד, ומאפשרת להתחיל או לעצור טעינה, לנהל זמני יציאה, לבצע מיזוג אוויר מקדים, לנהל תנועה ולקבוע מצב טעינה מקסימלי. בנוסף, האפליקציה מתריעה אם וכאשר כבל הטעינה נותק או הוסר באופן בלתי צפוי או כאשר הטעינה נעצרה בשל חוסר אנרגיה.

ביצועים

ש: איך ההיגוי בהשוואה לרכב 'קונבנציונלי'?

רכבים חשמליים מייצרים מומנט מקסימלי ממצב של חוסר תנועה, המספק האצה מרשימה.

כמו כן, מיקום הסוללה בין שני הסרנים, מספק מרכז כובד נמוך וחלוקת משקל שווה להיגוי משופר. בנוסף, מכיוון שאין נשיאת מנוע גדול מקדימה, ניתן למקם את הגלגלים קרוב יותר לפינות החיצוניות של הרכב לשיפור ההיגוי ותחושת ההיגוי.
כל זאת מאפשרים חווית נהיגה דינאמית ורספונסיבית, שנשארת ללא ספק יגואר.

ש: מהי בלימה מחדשת?

מנועים חשמליים צורכים אנרגיה בכדי לייצר תנועה. כאשר אין צורך יותר בתנועה זו, למשל כאשר הרכב מאט, ניתן להמיר את אנרגית הבלימה בכדי להפוך את פעולת המנוע ולייצר מתח חשמלי. ניתן להזרים את החשמל שנוצר בחזרה אל הסוללה ובכך להאריך את טווח הנסיעה.



ש: בדרך כלל ברכבי יגואר ישנם מספר מצבי נהג. האם ישנם תכונות דומות ברכב חשמלי?

ל- I-PACE שלושה מצבי נהג שיכולים להתאים באופן אוטומטי את הגדרות הרכב לנוחות, דינאמיקה ושמירת טווח נסיעה.

ש: האם ניתן להתקין וו גרירה ל- I-PACE שלי?

לא, I-PACE לא תוכנן לאפשר שימוש בוו גרירה.



מדוע יגואר מתחרה ב- FORMULA E?

אליפות FIA Formula E מספקת לנו מצע לבצע בצורה מציאותית בחינות מסלול מהיר לשיפור טכנולוגיות הרכב החשמלי. בזכות ניסיון זה, אנחנו יכולים לספק ביצועי יגואר מלהיבים לדור הבא של רכבי הכביש שלנו.

בטיחות

ש: האם רכבים חשמליים בטיחותיים?

רכבים חשמליים מתוכננים, מהונדסים ונבחנים לפי כל נהלי הבטיחות המוצעים והקיימים.

נוהלי הבדיקות והבטיחות המוכרים, האישור וההסמכה מבטיחים כי כלי רכב חשמליים בטוחים במצבים של תאונה.

ש: מה קורה במצב שנקלעים להצפה?

ל- I-PACE יכולת צליחה בעומק של עד 500mm כולל מערכות בטיחות שנועדו להתמודד עם מצב של הצפה.

ש: האם ניתן להשתמש ברכב חשמלי בשטיפת מכוניות?

כן, רכבים חשמליים מתוכננים ונבחנים באותם סטנדרטים של רכבים בעלי מנועי בעירה.



ש: האם ניתן להטעין רכב חשמלי בגשם?

כן. לקוחות ועוברי אורח אינם נמצאים בסכנה של התחשמלות.

תחזוקה

ש: האם קשה לתחזק רכבים חשמליים?

רכבים חשמליים דורשים פחות תחזוקה בהשוואה לרכבים בעלי מנוע בעירה פנימיים מכיוון שישנם פחות חלקים נעים. במילים אחרות, יש פחות חלקים שיכולים להתבלות.



ש: האם יש לסוללה אחריות?

כן. לסוללה של I-PACE יש אחריות של - 8 שנים או 160000 ק"מ וניתנת לקיזוז בתנאי שחיי הסוללה יורדים מתחת ל- 70%

ש: האם ניתן לגרור רכב חשמלי במקרה של תקלה חשמלית או שלא נותרה טעינה בסוללה?

במקרה הצורך, ניתן לגרור את I-PACE למרחקים קצרים ובמהירות נמוכה.



ש: אם נוצר תקר (פנצ'ר) ברכב חשמלי, האם ניתן להרים את הרכב באותו אופן שבו מרימים רכב קונבנציונלי?

כן. מבנה הרכב נועד להיות נוקשה ובעל יכולת מיבנית בדיוק כמו של רכב עם מנוע הבעירה.

לא מצאת את התשובה לשאלה על כלי רכב חשמליים? שאל את מומחה הרכבים החשמליים של יגואר.

הורדת עלון
European Driving Cycle) NEDC) הינו התקן הישן במחזור בדיקות צריכת דלק ופליטות ברכבים פרטיים באירופה. Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) WLTP) הינו מחזור בדיקות החדש שנכנס לשימוש הדרגתית מ- 2017, ובודק צריכות אנרגיה ודלק, טווח ופליטות. בדיקה זו תוכננה בכדי לספק נתונים הקרובים יותר לדפוסי נהיגה במציאות. הבדיקה בוחנת רכבים בעלי ציוד אופציונלי ובתהליך בדיקה תובעני יותר ופרופיל נהיגה. הנתונים המוצגים הינם ל- NEDC הישן וכן לתקן מחזור הנהיגה החדש - WLTP. הבדלי הנתונים הם תוצאה של השינוי באופן הבדיקה של כלי הרכב ולא הקטנת ביצועים.