I-TYPE 5. עתיד המרוצים

העובדות

I-TYPE המהיר והיעיל ביותר שלנו עד כה כולל בתוכו את כל מה שלמדנו במהלך חמש עונות על Formula E.

הספק מרבי:
250 קו"ט שווה-ארך ל-335 כ"ס מצב התקפה:
250 קו"ט שווה-ארך ל-335 כ"ס התחדשות כוח מרבית:
250 קו"ט
>0-100 קמ"ש:
2.8 שניות

אורך כולל:
5,160 מ"מ

רוחב כולל:
1,770 מ"מ
מהירות מרבית:
280 קמ"ש

נפח סוללה: 385 ק"ג

משקל מינימלי (כולל נהג):
3,500 ק"ג
סוללה I-TYPE

סוללת הליתיום יון דור 2 (385 ק"ג, 52 קו"ט) נמצאת בתא בטיחותי עשוי סיבי פחמן. האנרגיה השימושית של הסוללה היא שוות ערך לטעינה מלאה של 5,000 טלפונים ניידים. מערכת האחסון של האנרגיה הנטענת מחדש (RESS) טעונה לפני המרוץ והבלימה הרגנרטיבית ממירה במהלך המרוץ את האנרגיה חזרה לסוללה.


ממיר I-TYPE

הממיר I-TYPE, העשוי לפי הזמנה עם מודול סיליקון קרביד, פותח על ידי Jaguar Racing. הממיר לוקח את הזרם הישר (DC) שנאגר בחבילת הסוללה והופך אותו לזרם חילופין (AC), המזין את המנוע החשמלי ומעניק לנו את הכוח שבו אנו משתמשים. הממיר החדיש והמתקדם מאופיין גם בזהב 24 קרט, הודות לתכונות המוליכות הגבוהות שלו.
קו הינע I-Type

יחידת ה-MGU (גנרטור המנוע החשמלי) של Jaguar Racing היא פרי הידע שרכשה הקבוצה מהעונה השישית, עם מכונית מדור 2. במהלך הפיתוח והבדיקה, הקבוצה התמקדה בהפיכת יחידת ה-MGU לקלה ויעילה יותר כדי לשפר עוד יותר את הביצועים הכוללים של I-TYPE.


ארכיטקטורת I-TYPE

המראה החדש ושובר המוסכמות לא נובע אך ורק מטעמי האסתטיקה. I-TYPE 5 תוכנן במיוחד כדי להגביר את הכוח המופנה כלפי מטה; הוא עושה זאת באמצעות המפזר הגדול שלו, וכך מבטיח אחיזה מעולה גם כאשר עוקבים מקרוב אחר מכונית אחרת. תכונה בולטת אחרת היא הוא המכשיר החדש של FIA Halo להגנת הראש, עם פס האורות LED החדשני שלו. כאשר תאורת המעטפת החיצונית זוהרת בכחול, המכונית והנהג נמצאים במצב התקפה. תאורת המעטפת החיצונית זוהרת באדום-ארגמן כאשר הנהג הפעיל את ה-FanBoost ובכך מתאפשר לאוהדים לעקוב בקלות אחר האסטרטגיה של הקבוצה והנהג האהובים עליהם.

JAGUAR I-PACE כולו חשמלי

ה-SUV האולטימטיבי שכל ביצועיו חשמליים
למידע נוסף
DNA של מרוץ JAGUAR

DNA של מרוץ JAGUAR

המוניטין בביצועים, בטכנולוגיה ובעיצוב של Jaguar התעצם במסגרת האליפויות והמסלולים המאתגרים ביותר בעולם.
המרוץ לחידושים

המרוץ לחידושים

עיצוב מהמם וביצועים עוצרי נשימה. גלו כיצד התקנו את הניסיון שלנו באליפות עולם עם ABB FIA Formula E לרכבי הכביש החשמליים שלנו.