ביצועים

היכולת הדינמית של מכוניות יגואר הפכה לאגדה - ה-XF מעלה את הרף אפילו יותר.

צפו בסרט
נוחות ודינמיות

עם נוחות הנסיעה מצוינת והניהוג הספורטיבי המעולה, ה-XF מספקת מגוון רחב של חוויות נהיגה מרגשות. זמינה עם מנועי בנזין ודיזל, אופצית ההנעה הכפולה החכמה מעניקה ל-XF יכולת גבוהה אפילו יותר על דרכים מאתגרות.

הרכיבו את הרכב שלכם
מאפיינים עיקריים
נוחות והתנהגות
ה-XF מגיבה בזריזות ומתנהגת בצורה דינמית תוך שהיא שומרת על נוחות הנסיעה. יכולת זו מתקבלת, לפחות בחלקה, בזכות מבנה האלומיניום הקשיח והקל שלה. זו הפלטפורמה האידיאלית למתלי עצמות העצה הקדמיים והמתלה הרב-חיבורי מאחור, ונותנת ל-XF נשמה של מכונית ספורט.
כלי הרכב המוצגים בסרטונים באתר זה עשויים להיות שונים במעט מכלי הרכב העדכניים. פנו לסוכן יגואר המקומי לקבלת המפרט העדכני.
צפו בסרט
yt:Axc9sJv34gE
מתלים מלאי השראה
חלקי אלומיניום קלים וחזקים משמשים במתלים המתוחכמים של ה-XF, מלפנים ומאחור. מלפנים, מתלים בתצורת עצמות עצה כפולות , דומים לאלו שב-F-TYPE, מבטיחים ניהוג ברמה הגבוהה ביותר. מתלה רב-חיבורי מאחור מספק קשיחות התומכת בניהוג, נוחות משופרת ומרחיב את טווח היכולות הדינמי של ה-XF.
מנועי הבנזין הנוכחיים שלנו ומנועי הדיזל החדשים הם הנקיים והיעילים ביותר שייצרנו מאז ומעולם. מערכת ההנעה החשמלית החדשה שלנו היא העתיד של הנהיגה. איזה מנוע מתאים לכם?

אינג'ניום היא גזע המנועים החדש של יגואר ולנד-רובר, שתוכנן לביצועים חסרי מאמץ, עידון ויעילות. עם טכנולוגיות מתקדמות ומבנה על טהרת האלומיניום, מנועי אינג'ניום מספקים צריכת דלק ופליטת CO2 נמוכים ברמה מרשימה.

צפו במפרט
בנזין

מנוע האינג'יניום בנזין, 2.0 ל', 4 צילינדרים, מוגדש הטורבו מספק שפע כח שימושי ומומנט. עם התכנון קל המשקל שלהם והשימוש הנרחב במיסבי גלילים נמוכי חיכוך, הם בנויים לביצועים חלקים ויעילים במיוחד.

צפו במפרט
דיזל חדש

טכנולוגית אינג'יניום עומדת בבסיסם של שלושה מנועי דיזל ב-XF. מנועי אלומיניום אלו, בעלי החיכוך הנמוך, מציעים בלוק מנוע קשיח וצמד גלי איזון כדי להבטיח רמה נמוכה של רעידות, לביצועים יומיומיים חלקים. כל המנועים מצוידים במערכת עצור/סע וטעינה רגנרטיבית חכמה - הקוצרת אנרגיה קינטית בזמן הבלימה כדי לטעון את הסוללה - לחיסכון מרבי בדלק, במיוחד בזמן נהיגה עירונית.

צפו במפרט
מנוע V6 דיזל, 3.0 ל', 300 כ"ס עם שני מגדשי טורבו

מנוע ה-V6 דיזל, 3.0 ל', 300 כ"ס עם שני מגדשי טורבו מציע כח יוצא מגדר הרגיל, מומנט וקלות נהיגה. הוא משתמש במגדשים כפולים-מקבילים ברצף - קונספט חדשני שיגואר לנד-רובר היו הראשונים ליישם - לאספקת כח חלקה ומיידית יותר בכל סל"ד, כמו גם קירור מים דו-שלבי לחסכון באנרגיה.

צפו במפרט
מנועים בהשראת ה-F-TYPE

כל מנועי הבנזין של ה-XF מציעים כח ותגובה חדה, תוך שיפור ביעילות. ה-XF חולקת עם ה-F-TYPE את מנוע הבנזין V6 בנפח 3.0 ל' עם מגדש-על המציע 380 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ. מנוע אלומיניום זה מספק גישה מיידית לביצועים ברמה גבוהה ומומנט שופע בכל סל"ד, כמו גם צליל מנוע ייחודי.

צפו במפרט
תיבה אוטומטית

תיבת ההילוכים האוטומטית, 8 הילוכים, של ה-XF מספקת העברות הילוכים מהירות להאצה חסרת מאמץ, מגיבה מהר, חלקה וחסכונית. עם בורר עגול מודרני בשחור-משי - התיבה מציעה החלפות מהירות אפילו יותר וקיק-דאון ספורטיבי יותר במצב דינמי, והעלאות הילוכים מוקדמות יותר במצב ECO. אפשר לבחור גם בהחלפות הילוכים ידניות, בנגיעת אצבע, באמצעות משוטים מאחורי ההגה.

תיבה ידנית

התיבה הידנית הקלה והמתקדמת, עם 6 הילוכים (3) תורמת ליעילות יוצאת הדופן של ה-XF. מארז האלומיניום שלה והצירים החלולים חוסכים כל גרם אפשרי - והופכים אותה לתיבה הקלה ביותר בקבוצתה. תוכננה במיוחד לביצועים הנדרשים ממכונית ספורט - היא מספקת העברות הילוכים קצרות וחלקות, ורמות נוחות עילאיות.
כלי הרכב המוצגים בסרטונים באתר זה עשויים להיות שונים במעט מכלי הרכב העדכניים. פנו לסוכן יגואר המקומי לקבלת המפרט העדכני.

צפו בסרט
yt:bAjXotBQMK4
יכולת דינמית
הנעה כפולה
ה-XF מציעה את ההנעה הכפולה החכמה של יגואר - All Wheel Drive with Intelligent Driveline Dynamics (IDD) (1) ותגובה אדפטיבית למשטחים - Adaptive Surface Response (AdSR)(4) בגרסאות הדיזל והבנזין. התוכנה של מערכת ה-IDD, שפותחה על ידי יגואר, כוללת אלגוריתמים מתוחכמים המגיבים בצורה חכמה לתנאי הכביש. היא מגיבה למצב וצופה את התפתחותו, ועוזרת לכם להימנע מאיבוד האחיזה במקום לנסות לעזור לכם להשיג אותה מחדש. תוספת נוספת ליכולת של ה-XF היא מערכת ה-AdSR העובדת בכל סל"ד ומזהה אוטומטית את ההבדל בין המשטחים השונים כדי לנצל בצורה המיטבית את האחיזה המוצעת.
צפו בסרט
yt:oES1iJR62V0
מערכת התקדמות על כל סוג שטח ALL SURFACE PROGRESS CONTROL
ייחודית בקטגוריה זו, מערכת ה-ALL SURFACE PROGRESS CONTROL (ASPC) (5) נותנת לכם מידה נוספת של ביטחון בתנאים חלקלקים - אם מדובר ביציאה מחניה מושלגת, נהיגה בעליה בכביש מצופה קרח או אפילו בגרירה על דשא רטוב. ASPC היא בקרת שיוט במהירות נמוכה העוזרת ל-XF להתגבר על מצבים בעלי אחיזה נמוכה, לא משנה מה מזג האוויר, ומאפשרת לכם להתרכז בהיגוי.
צפו בסרט
yt:tIehVGxFtw8
CONFIGURABLE DYNAMICS
בהשראת מכונית הספורט F-TYPE, מערכת ה-Configurable Dynamics (6) מאפשרת לכם לקבוע תכונות שונות של ה-XF - מיפוי המצערת, נקודות החלפת ההילוכים ותגבור ההיגוי כדי להתאים להעדפות הנהיגה שלכם. המערכת מופעלת כאשר המצב הדינמי נבחר ב-JaguarDrive Control. המצב הדינמי מעיר את מכונית הספורט שב-XF, מחדד את תגובת המצערת, מגביר את משקל ההיגוי ומבצע את החלפות ההילוכם מהר יותר ובסל"ד גבוה יותר. כאשר מערכת ה-Adaptive Dynamics האופציונלית מותקנת, אתם יכולים להתאים את המאפיינים הדינמיים להעדפותכם בצורה אפילו מדויקת יותר על ידי שינוי כיול בולמי הזעזועים
צפו בסרט
yt:AkxF9B31yoY
ADAPTIVE DYNAMICS
בכל מצב - כשאתם מאיצים על הכביש המהיר, פונים בכביש משני או מנווטים ברחבי העיר - מערכת ה-Adaptive Dynamics (6) משנה את תגובת ה-XF כך שתתאים למצב ולסגנון הנהיגה שלכם. המערכת הזו מתאימה כל הזמן את כיול בולמי הזעזועים כך שיספקו את האיזון האופטימלי בין ריסון לנוחות.
ELECTRIC POWER ASSISTED STEERING

ההגה המתוגבר חשמלית Electric Power Assisted Steering (EPAS) של ה-XF מציע היזון חוזר יוצא דופן, שליטה ותגבור מיידי. בעזרתה של מערכת ניהול ממוחשבת ששולטת ברמת התגבור, ה-EPAS מתאימה את רמת התגבור בצורה מדויקת לכל פניה ותמרון. EPAS גם פועלת בתיאום עם מערכות העזר האחרות של הרכב, כולל בקרת שמירת הנתיב (LKA) ומערכת החניה Park Assist (7) כדי לספק בטיחות טובה יותר וקלות נהיגה.

כלי הרכב המוצגים בסרטונים באתר זה עשויים להיות שונים במעט מכלי הרכב העדכניים. פנו לסוכן יגואר המקומי לקבלת המפרט העדכני.

צפו בסרט
yt:1yDFHRy2PJE
JAGUARDRIVE CONTROL

מערכת JaguarDrive Control מאפשרת לכם לבחור בין מצב "סטנדרט", "אקו", "דינמי" או "גשם, קרח, שלג", שכל אחד מהם משנה את ההיגוי, תגובת המצערת ונקודות החלפת ההילוכים בתיבה. מצב "אקו" מעודד נהיגה חסכונית בדלק בעוד מצב "דינמי" מגביר את רגישות המצערת, מחזיק את ההילוכים עד לסל"ד גבוה יותר ומגביר את משקל ההיגוי. על ידי בחירה במצב "גשם, קרח, שלג", המערכת מרככת באופן אוטומטי את התאוצה ומפעילה את בקרת המשיכה בצורה הדרגתית יותר שמתאימה למשטחים חלקלקים.

העיצוב המודרני ועטור הפרסים של יגואר, התנהגות דינמית מתקדמת ומערכת מולטימדיה מהשורה הראשונה מבדלים את ה-XF מהתחרות. השתמשו בקונפיגורטור שלנו כדי ליצור את ה-XF המושלמת עבורכם.

הרכיבו את הרכב שלכם

1 תלוי שוק
2 סטנדרט על ה-XF ספורטברייק, לא זמין בסדאן.
3 זמין עם מנועי אינג'ניום דיזל 2.0 ל' בהספקים של 163 כ"ס ו -180 כ"ס. תיבה ידנית אינה זמינה בגרסאות הדיזל 180 כ"ס במרכב ספורטברייק.
4 AdSR היא אופציה בכל גרסאות ההנעה הכפולה המצוידות ב-Adaptive Dynamics.
5 עם תיבה אוטומטית בלבד
6 אופציה בכל הגרסאות מלבד עם מנוע הדיזל 2.0 ל' 163 כ"ס. סטנדרטי ב-XF S
7 אופציה. נדרשת מערכת עזר לחניה 360 מעלות כתנאי מקדים להתקנה.
‡ הנתונים הם נתוני מטרה מוערכים של היצרן והם צריכים להיות מאושרים לפני התחלת הייצור. שימו לב כי נתוני פליטת ה-CO2 וצריכת הדלק עשויים להשתנו בהתאם למידת הצמיגים המותקנת ברכב, והנתונים הטובים ביותר לא התקבלו דווקא עם הצמיגים במידה הסטנדרטית.

צור קשר
או השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם
Url
הזמנת נסיעת מבחן
מלאו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב
Url
הורידו ברושור
צפו והורידו את הברושורים העדכניים של יגואר
Url
מצאו סוכן
חפשו את סוכנות יגואר הקרובה אליכם
Url