"
האם עדיין יהיו חלקים זמינים עבור היגואר שלי?
נמשיך לדאוג לכל דרישות השירות והתחזוקה שלך. דבר עם הסוכן שלך לקבלת מידע נוסף.
האם היגואר שלי עדיין יקבל עדכוני תוכנה?
כן. עדכונים יישלחו לרכב שלך ככל שיהיו זמינים - זה יכלול את אמצעי ההגנה העדכניים ביותר נגד גניבה.
האם האחריות ו/או תוכנית השירות שלי עדיין יהיו בתוקף?
כן, לא תהיה הפרעה לאחריות, האחריות המורחבת ו/או תוכנית השירות שלך. ניתן להשתמש בתוכנית השירות שלך בכל סוכן שמטפל ברכבי יגואר.
האם אני עדיין יכול לרכוש אביזרים עבור היגואר שלי?
נמשיך לספק מגוון אביזרים עבור היגואר שלך, כגון ריפודי תא מטען או ארגזי גג. מצא למידע נוסף, שוחח עם המשווק המקומי שלךכאן.
האם עדיין ניתן לרכוש אחריות מורחבת ו/או לחדש את תוכנית השירות שלי?
יגואר מחויבת לתמוך בלקוחותיה ולספק חוויית בעלות יוצאת דופן. אחריות מורחבת ותוכניות שירות יהיו זמינות לרכישה מהמשווק שלך. מצא את המשווק המקומי שלךכאן.
"