גלו את כלי הרכב שלנו

Jaguar F‑PACE



רכב הפנאי שטח השימושי ביותר של יגואר. הוא משלב מקסימום הנאה מהנהיגה יחד עם יעילות

SUV

אולמות תצוגה
מערכת הנעה
RWD/AWD
מערכת הנעה
Diesel/Petrol
מושבים
5
פליטת CO2 משולבת (גר'/ק"מ)
החל מ- 49‡ בדגם אוטומטי
צריכת דלק משולבת (ל'/100 ק"מ)
מ-2.2‡ בדגם אוטומטי
גלו את הגרסה הזו

Jaguar E‑PACE



E‑PACE החדש של יגואר. רכב פנאי שטח שמשנה את כללי המשחק . שילוב ייחודי של מראה,זריזות ודינמיות נהיגה

SUV

אולמות תצוגה
מערכת הנעה
RWD/AWD
מערכת הנעה
Diesel/Petrol
מושבים
5
פליטת CO2 משולבת (גר'/ק"מ)
החל מ- 32‡ בדגם אוטומטי
צריכת דלק משולבת (ל'/100 ק"מ)
מ-1.4‡ בדגם אוטומטי
גלו את הגרסה הזו

JAGUAR I‑PACE



הכירו את יגואר I‑PACE: הרכב החשמלי מונע מצבר הראשון שלנו. צפו באבולוצית אמנות הביצוע. עם דיוק ספורטיבי מעודן ועיצוב מדהים.
אולמות תצוגה
מערכת הנעה
AWD
מערכת הנעה
חשמלית
מושבים
5
טווח
470km
טעינה
עם מטען מהיר בזרם ישר (DC) 50קילוואט, מהסוג הנפוץ בעמדות טעינה ציבוריות, אפשר לטעון את ה-I‑PACE בחשמל המספיק לעד 63 ק"מ נסיעה בתוך 15 דקות גלו עוד על כלי הרכב הזה
גלו את הגרסה הזו

Jaguar F‑TYPE



עוצמתית, זריזה וייחודית, מכונית ספורט יגואר אמיתית

COUPÉ

אולמות תצוגה
מערכת הנעה
RWD/AWD
מושבים
2
פליטת CO2 משולבת (גר'/ק"מ)
החל מ- 215‡ בדגם אוטומטי
צריכת דלק משולבת (ל'/100 ק"מ)
מ-9.5‡ בדגם אוטומטי
גלו את הגרסה הזו

JAGUAR F‑TYPE



עוצמתית, זריזה וייחודית, מכונית ספורט יגואר אמיתית

קונברטיבל

אולמות תצוגה
מערכת הנעה
RWD/AWD
מושבים
2
פליטת CO2 משולבת (גר'/ק"מ)
החל מ- 218‡ בדגם אוטומטי
צריכת דלק משולבת (ל'/100 ק"מ)
מ-9.6‡ בדגם אוטומטי
גלו את הגרסה הזו

הנתונים המסופקים הם בתקן NEDC2 המחושבים מנתוני היצרן הרשמיים בתקן WLTP בהתאם לתקינה האירופאית. למטרות השוואה בלבד. הנתונים במציאות עשויים להיות שונים. נתוני פליטת CO2 ונתוני צריכת דלק עשויים להשתנות בהתאם למידת הגלגל המותקנת ברכב ואבזור אופציונלי. NEDC2 הם נתונים המחושבים בהתאם לנוסחה ממשלתית מנתונים שנמדדו בתקן WLTP ומקבילים לנתונים שהיו מתקבלים בבבדיקה לפי תקן NEDC הישן, כדי שניתן יהיה להתאים את המס הנכון.

WLTP הוא התקן האירופאי הרשמי החדש לבדיקת צריכת דלק ופליטת CO2 במכוניות נוסעים. הוא מודד צריכת דלק ואנרגיה, טווח ופליטות מזהמים. הוא תוכנן כך שיספק נתונים הקרובים לאלו שיתקבלו בנהיגה במציאות. הוא בוחן כלי רכב עם ציוד אופציונלי ובפרוצדורות ופרופילי נהיגה תובעניים יותר.