JAGUAR F-PACE SVR החדש

ברוכים הבאים ל-SUV בעל הביצועים האולטימטיביים שלנו; הוא מצויד במנוע Supercharged V8 ובזריזות המובילה בקבוצתו.
הכרת הביצועים

ביצועים

הכול בשם הביצועים

מאופיין הביצועים, הזריזות והדינמיות של F-PACE SVR עולים על כל מה שידעתם בעבר והוא הפסגה של מערך הדגמים עטורי הפרסים שלנו.

מפרט טכני של F-PACE SVR

מנוע


5.0 ליטרים


בליבו של F-PACE SVR פועם מנוע Supercharged V8 5.0 ליטרים של Jaguar.

עוצמה מרבית


550 כ"ס (405 קו"ט)


550 כ"ס (405 קו"ט) של עוצמה מבטיחים חוויית נהיגה מרתקת בכל פעם שתשבו מאחורי ההגה.

מומנט מרבי

br>

> 700 ניוטון-מטר


F-PACE SVR מספק מומנט משופר של עד 700 ניוטון-מטר.

0-100קמ"ש


4,0 (3,8) seconds


הודות לטכנולוגיה החדישה ביותר – לרבות תכונת ה-Dynamic Launch שלו – F-PACE SVR יכול להאיץ מ-0 עד 100 קמ"ש תוך 6.3 שניות בלבד.

עיצוב

חוץ

העיצוב של F-PACE SVR כולל צינורות יניקת אוויר גדולים יותר, פתחי אוויר במכסה המנוע, פתחי אוויר בכנפיים הצדדיות, ומסיט רוח אחורי: כולם פועלים על מנת להגביר את הכוח הפועל כלפי מטה ולצמצם את המשיכה. התוצאה: ביצועים טובים יותר ושליטה טובה יותר.
צפייה בגלריה
צינורות יניקת אוויר גדולים יותר

צינורות יניקת אוויר גדולים יותר

הפגוש הקדמי החדש מוסיף למראה המהודר ןהמרשים, עם צינורות יניקת האוויר הגדולים יותר מצננים את המנוע V8 Supercharged. שבכה Gloss Black עם מסגרת Satin Grey והלוגו SVR משלימים את המראה.
מושבי PERFORMANCE

מושבי PERFORMANCE

ל-F-PACE SVR תתחברו כבר מהרגע שתתיישבו על מושבי ה-Performance מרופדי עור Windsor וזמש, או עור Semi-Aniline. המושבים הקדמיים והאחוריים המחוממים נושאים את סמל המותג SVR ודפוס ניקוב ייחודי.
גלגל הגה

גלגל הגה

גלגל ההגה של SVR, המכוסה עור והכולל גריפ אגודל (thumb grips), מוסיף למיומנות הספורטיבית; בנוסף, יש לו תפרים בצבעי Flame Red ו-Light Lunar, פלוס הלוגו של SVR. הצג האינטראקטיבי החדש לנהג "12.3 של Pivi Pro מספק מידע במבט חטוף.

הרכיבו בעצמכם את הרכב שלכם

השתמשו בהגדרות התצורה כדי לחקור את אפשרויות התכנון שאנו מציעים ולבנות את ה-F-PACE SVR המושלם שלכם.

הנתונים שנמסרו חושבו לפי NEDC2, מתוך מבחני WLTP רשמיים שערך היצרן בהתאם לחוקי הקהילה האירופית. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני פליטות 2 NEDC2 הם נתונים אשר חושבו מנתוני WLTP, בעזרת נוסחה ממשלתית; הם שקולים לנתונים שהיו מתקבלים ממבחן NEDC הישן. לאחר מכן אפשר לחייב בשיעורי המס הנכונים.

צפייה בנתוני WLTP
WLTP הוא המבחן הרשמי החדש באיחוד האירופי, המחשב תצרוכת דלק מתוקננת ונתוני פליטות CO2 של מכוניות נוסעים. המבחן מודד תצרוכת דלק ואנרגיה, טווח נסיעה ופליטות גזים. מבחן זה מיועד לספק נתונים קרובים יותר להתנהגות הנהיגה בעולם האמיתי. הוא בוחן כלי רכב עם ציוד אופציונלי, והמאפיינים בנוהל מבחן ובפרופיל נהיגה מחמירים יותר.

*מערכת ניווט מחוברת תחייב מינוי נוסף, אחרי התקופה הראשונה שעליה המליץ סוכן Jaguar.

תכונות אופציונליות וזמינותן עשויות להשתנות ממפרט למפרט (תלויות בדגם ובקו ההינע), או לחייב התקנה של תכונות נוספות, כדי לאפשר התקנה של אותן תכונות אופציונליות. פנו לסוכן המקומי לפרטים נוספים, או הגדירו את תצורת רכבכם באופן מקוון.

נהגים יכולים להשתמש בכל התכונות הקיימות ברכב רק כאשר הדבר בטוח. נהגים חייבים לוודא שיש להם שליטה מלאה על הרכב בכל זמן שהוא.

תכונות וזמינות של Pivi ו-InControl, אפשרויות ושירותי צד שלישי, ממשיכים להיות תלויי שוק – בדקו אצל סוכן Jaguar מהי הזמינות בשוק המקומי וכן מהם התנאים המלאים. תכונות מסוימות מסופקות באמצעות מינוי שיחייב בהמשך חידוש אחרי התקופה הראשונה שעליה המליץ הסוכן שלכם. לא ניתן להבטיח חיבור לרשת סלולרית בכל מקום ומקום. מידע ותמונות, המוצגים בהקשר לטכנולוגיית InControl והכוללים מסכים או רצפים, כפופים לעדכוני תוכנה, לבקרת גרסה, ולשינויים מערכתיים/חזותיים אחרים, בהתאם לאופציות שנבחרו.