הרכבים של יגואר נבנים בפסי הייצור החדשניים בקאסטל ברומוויץ'. זה מקום ייצור מעורר השראה, מקום בו עובדות מאות מכונות היי טק במיליוני פאונד בסנכרון מושלם לצד מאות עובדים מוכשרים. והכל תלוי בגרנט מקפירסון, מנהל התפעול, שכל מכונית תהיה מושלמת.
יגואר תמיד בלטה כמצטיינת בהנדסה ובעיצוב יפהפה, אומר גראנט, "התפקיד שלנו הוא להעביר את הכוונה של צוות העיצוב שלנו כל פעם בכל מכונית. התפקיד שלנו הוא להשיג מפרט קפדן, ובשבילי, איכות היא היכולת להשיג מפרט כזה שוב ושוב. זו תשומת הלב לפרטים שאנחנו מנסים להחדיר כאן. אנחנו בונים רכבי יוקרה."
רכבים ייחודיים, מיוצרים לפי הזמנה
כל יגואר מיוצרת לפי הזמנה לכן לכל רכב על פס הייצור יש כבר בעלים שמחכה לו.
זה עניין של הפתעה ועונג, אומר גרנט. " אני רוצה שכל נהג של יגואר שנכנס בפעם הראשונה לרכב שלו יחווה חוויה מדהימה. אנחנו רוצים לעלות על הצייפיות של הלקוחות שלנו. ליגואר יש מוצרים מדהימים עם עיצובים אייקוניים ואנחנו רציניים לגבי המשמעת שלנו.
איכות מקצה לקצה
במונחים מעשיים, הירידה לפרטים משמעותה שכל מכונית נבחנת כשהיא עושה את מסעה מהמפעל. במהלך כל הייצור של XJ למשל - מהרגע שבו מתחיל כשכבת אלומיניום ועד הרגע בו הוא יוצא מפס הייצור כרכב יוקרה - הוא יעבור מאות בדיקות איכות ודיוק. רק במקרים נדירים רכב לא יוצא מושלם בסוף התהליך, והוא לא ממשיך עד שהתקלה לא תסודר, תבדק, תבדק שוב וייחשב כמושלם.
הכל עניין של לשמור על כולם מרוכזים לחלוטין במה שאנחנו עושים כאן. אנחנו בונים רכבים פרימיום, אומר גרנט, "אנחנו בונים יגואר".
בסוף התהליך, פקחים ייעודיים בוחנים כל רכב, בודקים שהכל עובד, שאין נזקים, ושכל רכב בנוי לרמת מצויינות של יגואר.
התפקוד של יגואר במחקר APEAL שביצעה חברת ג'יי די פאוור ושותפים
זו תשומת הלב הזו לפרטים שהובילה את יגואר לזכייה ביצרנית הרכב מספר 1 בתחרות WHAT CAR? הסקר של ג'יי די פאוור ב2013, זו השנה השנייה ברציפות.
מחקר שביעות רצון של בעלי הרכב בבריטניה התבסס על הערכות של קרוב ל-18,000 בעלי רכבים אחרי ממוצע בעלות של שנתיים. כל היבט של בעלות על רכב נבחן כמו ביצועים, עיצוב, נוחות, איכות, אמינות, עלות הבעלות, כלכלה ושירות. זה תואר נהדר לכולם ביגואר, אומר העורך הראשי של WHAT CAR?, צ'אס הלאט, המחקר הזה מראה שלקוחות באמת מרוצים מהיגואר שלהם, הישג בעל חשיבות עצומה לכל יצרן רכב."