הסבר על מכוניות היברידיות נטענות (פלאג-אין) (PHEV)

חיסכון חשמלי בשילוב עם ביצועים של בנזין.

הודות לטכנולוגיה שמאפשרת מעבר חלק בין מנוע חשמלי למנוע בנזין, דגמי ה-PHEV של יגואר מספקים את הטוב משני העולמות.

כיצד פועל PHEV?

כיצד פועל PHEV?

מנוע בנזין ומנוע חשמלי משתלבים יחד כדי להעניק לכם ביצועים וחיסכון מיטביים. אתם יכולים להחליט אם לנהוג במצב רכב חשמלי (EV) או בשילוב עם מנוע הבנזין במצב היברידי. במצב רכב חשמלי (EV) ניתן לטעון את הסוללה באמצעות מקורות כוח חיצוניים ובלימה רגנרטיבית.
מה הופך את החיים איתו לקלים כל כך?

מה הופך את החיים איתו לקלים כל כך?

הסוללה ב-PHEV של יגואר מסוגלת לספק טווח של עד 55 ק"מ (יגואר E-PACE)* ועד 53 ק"מ (יגואר F-PACE)* מטעינה בודדת. דבר זה הופך אותו למושלם עבור נסיעות יומיות עם אפס פליטת מזהמים מצינור הפליטה במצב רכב חשמלי (EV). ניתן להטעין אותו בקלות במשך הלילה באמצעות עמדת טעינה ביתית או שקע חשמל ביתי, ובאמצעות הרשת ההולכת וגדלה של עמדות טעינה ציבוריות.
איך זה מרגיש לנהוג בהם?

איך זה מרגיש לנהוג בהם?

דגמי PHEV הם כמעט שקטים לחלוטין במצב רכב חשמלי (EV), כדי להשיג עידון אופטימלי הם מבטיחים מעבר חלק לחלוטין בעת העברת ההנעה בחזרה למנוע הבעירה הפנימית. במצב היברידי - המשלב את המנוע החשמלי ומנוע הבעירה הפנימית - הביצועים הם מדויקים ובלתי מתפשרים, ומעניקים תוספת כוח להאצה חלקה ונמרצת.

כיצד טוענים PHEV?

ניתן להטעין דגמי PHEV באמצעות עמדת טעינה ביתית המותקנת באופן מקצועי, שקע ביתי, או במקומות טעינה ציבוריים רבים כגון אולמות ספורט, מרכזי קניות ומתחמי תדלוק בכבישים מהירים.

מהירויות טעינה ביתית<sup>1</sup>

מהירויות טעינה ביתית1

מטענים ביתיים 7 קוו"ט AC (זרם חילופין) טעינה מ-0 ל-80% החל משעה אחת ו-24 דקות עבור יגואר E-PACE PHEV / טעינה מ-0 ל-80% החל משעה אחת ו-40 דקות עבור יגואר F-PACE PHEV

שקע ביתי עם 3 פינים: טעינה מ-0 ל-80% החל מ-5 שעות עבור יגואר E-PACE PHEV / טעינה מ-0 ל-80% החל-5 שעות ו-30 דקות עבור יגואר F-PACE PHEV

הדגם בתמונה: יגואר F-PACE HSE
מהירויות טעינה בעמדות ציבוריות<sup>1</sup>

מהירויות טעינה בעמדות ציבוריות1

מטענים ציבוריים 7 קוו"ט AC (זרם חילופין) טעינה מ-0 ל-80% החל משעה אחת ו-24 דקות עבור יגואר E-PACE PHEV / טעינה מ-0 ל-80% החל משעה אחת ו-40 דקות עבור יגואר F-PACE PHEV

מטעני 50 קוו"ט DC (זרם ישר) טעינה מ-0 ל-80% החל מ-30 דקות עבור יגואר E-PACE PHEV / טעינה מ-0 ל-80% החל מ-30 דקות עבור יגואר F-PACE PHEV

הדגם בתמונה: יגואר E-PACE R-Dynamic HSE
מה משפיע על המרחק שאפשר לנסוע?

מה משפיע על המרחק שאפשר לנסוע?

במצב רכב חשמלי (EV), הסוללה שלכם היא מקור האנרגיה היחיד לכל דבר. כתוצאה מכך, סגנון הנהיגה שלכם, המאפיינים שבהם אתם משתמשים בתא הנוסעים שלכם, ואפילו תנאי הסביבה שבהם אתם נוהגים ישפיעו על טווח הנסיעה הכולל שלכם. כדי למקסם את החיסכון בדלק במצב היברידי, מאפיין Predictive Energy Optimisation (מיטוב אנרגיה חזוי) של יגואר משתמש בנתוני השיפוע והמהירות של מסלול המוגדר במערכת הניווט שלכם כדי לעבור בצורה חכמה בין המנוע החשמלי למנוע הבעירה הפנימית.
האם PHEV יחסוך לי כסף?

האם PHEV יחסוך לי כסף?

עלויות תפעול נמוכות יותר, תמריצי רכישה וחיסכון במס הם רק חלק מהדרכים שבהן המעבר ל-PHEV יכול להיות חסכוני בהשוואה לרכב בנזין או דיזל קונבנציונלי.
מה משך האחריות על הסוללה

מה משך האחריות על הסוללה

האחריות על הסוללות של דגמי ה-PHEV של יגואר היא עד 6 שנים או 100,000 ק"מ - הקודם מביניהם.

המכוניות ההיברידיות הנטענות של יגואר

יגואר F-PACE

יגואר F-PACE

ה-SUV היוקרתי עתיר הביצועים שלנו מציע שילוב מלהיב של חיסכון של היברידי נטען, שימושיות יומיומית, עיצוב דרמטי והתנהגות כביש ספורטיבית.
יגואר E-PACE

יגואר E-PACE

כל היתרונות של רכב היברידי נטען עם כל ההנאות של SUV קומפקטי. יגואר E-PACE הוא שילוב ייחודי של מראה, זריזות ונהיגה דינמית.

המשך צפייה במכוניות חשמליות

הסבר על מכוניות חשמליות

הסבר על מכוניות חשמליות

הטכנולוגיה החשמלית של יגואר מספקת ביצועים של מכונית ספורט עם אפס פליטות מזהמים מצינור הפליטה.
הסבר על מכוניות היברידיות מתונות

הסבר על מכוניות היברידיות מתונות

רכב היברידי מתון (MHEV) משיב אנרגיה שאובדת בדרך כלל בעת האטה וממיר אותה להספק כדי לסייע למנוע הבנזין או הדיזל.

חברת יגואר לנד רובר מחפשת כל העת דרכים לשפר את המפרטים, העיצוב והייצור של כלי הרכב, החלקים והאביזרים שלה, ומבצעת שינויים ללא הרף, ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים ללא הודעה מוקדמת.

*נתוני צריכת דלק רשמיים עבור F-PACE PHEV בליטר ל-100ק"מ: משולבת 2.4. פליטות CO2 (לפי NEDC2) 54גרם/ק"מ. טווח EV: עד 59 ק"מ. נתוני צריכת דלק רשמיים עבור E-PACE PHEV בליטר ל-100ק"מ: משולבת 1,4 - 1,6. פליטות CO2 (לפי NEDC2) 31גרם/ק"מ. טווח EV: עד 62 ק"מ. הנתונים המופיעים כאן הם תוצאה של המבחנים הרשמיים שערך היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO2, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים והאביזרים המותקנים, נתוני הטווח של רכב חשמלי מבוססים על רכב מייצור סדרתי במסלול תקני. הטווח שיושג בפועל ישתנה בהתאם למצב הרכב והסוללה

הנתונים המופיעים כאן הם נתוני NEDC2 המחושבים מבדיקות WLTP רשמיות של היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO2 וצריכת הדלק עשויים להשתנות בהתאם לגלגלים המותקנים ולתוספות האופציונליות המותקנות. נתוני NEDC2 הם נתונים המחושבים באמצעות נוסחה ממשלתית מנתוני WLTP, והם שווי ערך לאלה שהיו מתקבלים במבחני NEDC הישנים. לאחר מכן ניתן ליישם את חישוב המס הנכון.


WLTP הוא המבחן הרשמי החדש של האיחוד האירופי המשמש לחישוב צריכת דלק סטנדרטית ונתוני ה-CO2 עבור מכוניות נוסעים. הוא מודד את צריכת הדלק, צריכת האנרגיה, הטווח ופליטות המזהמים. הוא נועד לספק נתונים קרובים יותר להתנהגות נהיגה בעולם האמיתי. הוא בוחן כלי רכב עם ציוד אופציונלי ועם נוהל בחינה ופרופיל נהיגה תובעניים יותר.

 WLTP הוא המבחן הרשמי החדש של האיחוד האירופי המשמש לחישוב צריכת דלק סטנדרטית ונתוני ה-CO2 עבור מכוניות נוסעים. הוא מודד את צריכת הדלק, צריכת האנרגיה, הטווח ופליטות המזהמים. הוא נועד לספק נתונים קרובים יותר להתנהגות נהיגה בעולם האמיתי. הוא בוחן כלי רכב עם ציוד אופציונלי ועם נוהל בחינה ופרופיל נהיגה תובעניים יותר.

1 זמני הטעינה משתנים בהתאם למספר גורמים, לרבות אך לא רק: מצב וזמן הטעינה של הסוללה; טמפרטורת הסוללה; והשימוש בפועל.

2 צריכת דלק: N/A (לא ישים); פליטות CO2 0 גרם לק"מ. טווח חשמלי: עד 470 ק"מ. נתוני הטווח של רכב חשמלי מבוססים על רכב מייצור סדרתי במסלול תקני. הטווח שיושג בפועל ישתנה בהתאם למצב הרכב והסוללה, המסלול בפועל, הסביבה, וסגנון הנהיגה. הנתונים המופיעים כאן הם תוצאה של המבחנים הרשמיים שערך היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO2, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים והאביזרים המותקנים,

3 נתוני ה-CO2, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים והאביזרים המותקנים,