נוזל טיפול בגזי הפליטה (DEF)

נוזל טיפול בגזי הפליטה (DEF)

תקן יורו 6, מנועי דיזל והפחתת תוצרי פליטה מזהמים: מה עליך לדעת

אנו נסביר מהן השלכות תקן יורו 6 של חקיקת פליטת המזהמים על המכוניות, על הנהגים שלנו ועל הסביבה.

הערה: כאשר מפלס נוזל הטיפול בגזי הפליטה נמוך, תוצג התראה על כך במרכז ההודעות של הרכב. מלא את מיכל נוזל הטיפול בגזי הפליטה בהזדמנות הראשונה. ניתן ליצור קשר עם כל סוכנות של יגואר/מוסך מורשה כדי לתאם מילוי של נוזל הטיפול בגזי הפליטה. במידת הצורך, ניתן להוסיף לבד נוזל טיפול בגזי פליטה במיכל באמצעות בקבוקי מילוי מונעי טפטוף, אותם ניתן לרכוש בכל סוכנות של יגואר/מוסך מורשה. צריכה ממוצעת של נוזל טיפול בגזי פליטה היא 1 ליטר לכל 800 ק"מ (500 מיילים). עם זאת, צריכת התוסף עשויה להשתנות מאוד, בהתאם לסגנון הנהיגה שלך, לתנאי מזג האוויר ולתנאי הכביש.

AdBlue™

במקרה שנדרש מילוי בין טיפולים, אנו מציעים להוסיף AdBlue עד רמת המילוי המומלצת על ידי היצרן, בלי קשר לכמות הנדרשת*. אם רכשתם את תוכנית התחזוקה של יגואר, אתם זכאים למילוי חינם בסוכנות המקומית
AdBlue™

שאלות נפוצות

OPEN ALL
באיזו תכיפות יש למלא את נוזל הטיפול בגזי הפליטה (DEF)?
מה קורה אם נגמר נוזל הטיפול בגזי הפליטה (DEF)?
כיצד עלי לאחסן את נוזל הטיפול בגזי הפליטה (DEF)?
OPEN ALL
כיצד אני בודק את מפלס נוזל הטיפול בגזי הפליטה (DEF)?
האם אני יכול להוסיף בעצמי את נוזל הטיפול בגזי הפליטה (DEF)?
OPEN ALL
האם נוזל הטיפול בגזי הפליטה (DEF) מסוכן?

מהו תקן יורו 6?

תקן יורו 6 מהווה חלק מחקיקה אירופית שנועדה להפוך רכבים לידידותיים יותר לסביבה על ידי הגבלת גזי הפליטה שלהם. חקיקה זו שמה מגבלות על כמות התחמוצת החנקתית (NOx) והפחממנים שרכב יכול לפלוט לסביבה בכל קילומטר נסיעה.


תקן יורו 6 בחקיקה החדשה קובע הגבלות שונות למכוניות המונעות בבנזין או בדיזל. במכוניות עם מנועי דיזל, הרמה המותרת של פליטת התחמוצת החנקתית ירדה אל 80מ"ג/ק"מ (מרמה של 180מ"ג/ק"מ), ואילו הרמה המותרת של פליטת הפחממנים ירדה אל 170מ"ג/ק"מ (מרמה של 230 מ"ג/ק"מ). הרמה המותרת של פליטת תחמוצת חנקתית ברכבים עם מנועי בנזין נותרה 60מ"ג/ק"מ, והרמה המותרת של פליטת הפחממנים נותרה 100מ"ג/ק"מ.


כמו יצרני רכב אחרים, יגואר מחוייבת על פי החוק לעמוד בתקנות חדשות אלו עד לתאריכים הבאים:


- החל מה-1 בינואר 2015, כל דגמי המכוניות החדשים חייבים לעמוד בתקני יורו 6. דבר זה כולל כל דגם חדש בשוק, כמו למשל: יגואר XE

- דגמים שכבר נמכרים בשוק, חייבים לעמוד בתקני יורו 6 החל מה-1 לספטמבר 2015, למעט:
רכבים פרטיים שכבר משווקים, ואשר יוצרו ונשלחו על ידי היצרן לפני ה-1 ביוני 2015, ניתן להמשיך ולמכור עד ה-1 בספטמבר 2016. אולם, על היצרן להגיש בקשה חריגה עבור מקרים אלו.

*צריכת ה-AdBlue מושפעת מסגנון הנהיגה, והנתונים המסופקים כאן הם מקורבים בלבד

קצב הזרימה והאיכות של ה-DEF מבוקרים שניהם. אתם תקבלו הודעה אם המערכת תגלה כי איכות ה-DEF נמוכה או שיש תקלה, החל מהתראעה שמאפשרת לכם המשך נסיעה לעוד כ-850 ק"מ עד לתיקון הבעיה. בנוסף על כך, כלי הרכב לא יניע אם לא נקטתם בפעולות התיקון הנדרשות.

תקני זיהום האוויר השתפרו בין 2000 ל-2014

חדשנות טכנית עזרה להפחית את פליטות המזהמים של כלי הרכב לאורך 15 שנים. מאז שנת אלפיים, הגבול לפליטת Nox ממנועי דיזל הונמך ב-84% ופליטת החלקיקים ב-90%.
פירוט לגבי ההפחתות מופיע בהמשך:

למידע נוסף על ה-DEF צרו בבקשה קשר עם סוכנות יגואר באזורכם או עיינו ב-Owner’s Handbook שלכם. AdBlue הוא סימן רשום של ארגון ה-VDA.

תנאים ודרישות

*מוצע בסוכנויות יגואר המשתתפות בתוכנית בלבד. התשלום עבור בדיקה ומילוי של DEF/AdBlue הוא 29.99 ליש"ט לכל רכב, בביקור יחיד. זמין למכוניות יגואר בלבד. צרו קשר עם הסוכנות הקרובה אליכם או הזמינו מראש כדי למנוע אכזבות.

לא מצאת את מה שחיפשת?